Aanmelden

Basisschool Het Palet is een grote school met kinderen van verschillende wijken, waaronder de Slagen, de Buitenpepers, Hambaken, Orthen, Carolus en de Herven. Omdat wij een groeiende school zijn hanteren wij geen wachtlijst voor onze groepen.

Vanaf 2 jaar kunt u uw kind bij ons voor-aanmelden. U maakt dan met ons een afspraak voor een rondleiding binnen de school en krijgt dan van ons meer informatie en het aanmeldformulier. Dit is belangrijk om te doen voordat u uw kind op onze school wil aanmelden.

Vanaf 3 jaar kan een kind bij ons worden ingeschreven met het inschrijfformulier dat u na de rondleiding ontvangt. Het ondertekende inschrijfformulier kunt u bij onze receptie inleveren of mailen naar administratie@bshetpalet.nl. U ontvangt dan via de mail een bevestiging van inschrijving.

1 à 2 maanden voordat uw kind 4 jaar wordt, krijgt u van ons een uitnodiging met een informatiepakket. U wordt dan op de hoogte gebracht van de groep waarin uw kind geplaatst wordt en kunt dan een afspraak maken met de betreffende leerkracht(en). Uw kind kan dan 2 dagen komen oefenen voordat het 4 jaar oud wordt.

Download hieronder de benodigde formulieren:

Aanmelden

Interesse in een rondleiding en/of wilt u uw kind aanmelden bij onze school? Vul dan het contactformulier in en wij nemen contact met u op.

Contactformulier